Saturday, 9 March 2013

OLD ARTWORK

bertahun ku tinggalkan dunia seni...
..bila disusun begini, terdetik hati berkata, "eh, aku ke yang lukis semua ni". ke mana hilangnya semangat melukis? sudah aku tidak peduli. apa yang aku nampak disudut fikiran aku sekarang, ia cuma lah contengan pensil diatas sebuah kertas yang setiap garisannya di susun, di alun rapi sehingga muncul sesuatu bentuk yang meransang optik. biarlah zaman ini berlalu... c:

9 comments:

  1. lukis laa lagi aris.. cantik laa.. nak mohon 1 lukisan laa.. hihi.. leh ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. qie, aris dah tak melukis la. pensil2 lukis pun banyak yang hilang.. hehe. c:

      Delete
  2. WAAAAA
    If you are good at something, never do it for free!

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa macam penah baca quote ni, tapi di mana ya, hehe.

      Delete
  3. Replies
    1. klw bleh blas kt msg ..thx .. ^_^

      Delete
    2. maaflah yana, aris syg lukisan lukisan aris. izinkan aris simpan potrait lukisan muka yana tu ye. c:

      Delete